موفقیت اپل نیازمند تکیه بر کوالکام برای تراشه‌های مودم آیفون 5G است.

اپل زمانی که اولین آیفون خود را با 5G معرفی کرد. اما از زمان عرضه آیفون 12، اپل محصولات متنوعی را با رادیوهای سلولی 5G ارائه کرده است. در حالی که اپل اکثر محصولات خود را به استفاده از سیلیکون خود تغییر داده است، تراشه‌های مودم 5G موجود در دستگاه‌هایش همچنان در حال حاضر توسط کوالکام عرضه می‌شوند. به نظر می رسد که این وضعیت برای مدتی ادامه خواهد داشت، زیرا گزارش شده است که اپل در تولید تراشه مودم 5G خود شکست خورده است.

پایبندی به مودم 5G کوالکام

به گفته تحلیلگر مینگ چی کو، اپل ممکن است در تولید تراشه مودم آیفون 5G خود شکست خورده باشد. Kuo دلیل یا آنچه رخ داده است را بیان نمی کند، اما معتقد است که این عقب نشینی باعث می شود اپل حداقل برای مدتی بیشتر به کوالکام متکی باشد. کوالکام تا نیمه دوم سال 2023 تنها تامین کننده تراشه های مودم 5G برای اپل باقی خواهد ماند.

Kuo همچنان خوشبین است و اظهار داشت که اپل به توسعه تراشه مودم 5G خود ادامه خواهد داد. او توضیح می‌دهد که تا زمانی که اپل موفق شود، کوالکام جریان‌های درآمد دیگری برای جبران ضرر کسب‌وکار تراشه‌های مودم خود به اپل خواهد داشت. البته، همه چیز ممکن است در آینده تغییر کند، اما Kuo در مورد اخبار اپل یک رکورد قوی دارد.امسال برای اپل بسیار مهم خواهد بود. اگر شایعات را باور کنیم، آیفون بعدی اولین گوشی پس از مدتی خواهد بود که تفاوت نسبتاً مشخصی را ارائه می دهد. انتظار می‌رود اپل یک آیفون 14 پرو را معرفی کند که بریدگی را که اپل با آیفون X معرفی کرده بود حذف خواهد کرد. همراه با طراحی جدید، به‌روزرسانی‌هایی برای پردازنده و دوربین‌ها نیز وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود اپل آیفون‌های جدید خود را تا پایان سال معرفی کند.

دسته‌بندی :

اشتراک گزاری :

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو ...

تجربه‌ای از کیفیت و لذت

با ما همیشه بروز باشید

مشاوره و فروش

 عضویت در خبرنامه